Mindy oli viikonloppuna Marjon ja Jounin kanssa Jokelassa Önskaa tapaamassa. Marjon blogissa on tarkempi kirjoitus reissusta ja ihania kuvia pariskunnasta
Matka oli mennyt hyvin ja astutus onnistunut. Nyt sitten jännätään aluksi 4 viikkoa, eli juhannuksen jälkeen on tarkoitus käyttää Mindy tiineysultrassa.
maanantai, 30. toukokuu 2011
Kommentit