Vappua viettiin mökillä, tällä kertaa vähän viileämmässä kelissä kuin pääsiäistä. Tytöt ottivat silti ilon irti keväästä ja heittivät talviturkit järveen. Rilla myös puljasi kaikissa ojissa, olivat ne jäässä taikka ei. Rilla rakastaa särkeä jäätä ojista ja uiskennella sitten jäiden seassa  Olipa koirilla muutenkin mukavaa. Tonttia pitkin mentiin täyttä vauhtia niin että tanner vaan tömisi. Ihanaa oli myös kieriskellä hiekassa ja vähän muuallakin.

Mindyllä on valtaisa karvan lähtö, joten juoksut tullee ajallaan alkukesästä. Yleensä Mindyllä on alkanut juoksut 1-2 kk karvanlähdön alkamisesta. Rilla pudottaa myös karvaa, joten meillä imuri laulaa (tai ainakin pitäisi) melkein joka päivä.

Ensi lauantaina on sitten Mindyn luonnetesti Maaningalla. Jännittävää nähdä, miten Mindy sen selvittää.